sábado, 19 de mayo de 2018

Los chuegos d'a caca

Heraldo de Aragón. Mayo 2025


Los “chuegos d’a caca” empecipiarán lo venient mes de chunyo



Lo Congreso apreba, por mayoría absoluta, la primer convocatoria d’ista asperada competición.


Con una mayoría ampla, de 240 diputaus, lo Congreso ha aprebau hue la “Lei de Competicions Estiveras y Esprito Patriotico” que entrará en vigor iste mesmo mes y convocará pa iste chunyo los popularment conoixius como “Chuegos d’a caca”. Lo ha feito posible los votos a favor de Ciudadanos, PP, Coalición Canaria y PNV. Iste zaguer partiu se sumó a l’alcuerdo a zaguer hora, a truca de un nuevo pacto economico.


Seguntes ista nueva lei, lo sorteyo pa participar en la Competición Patriotica incluyirá a toda la población espanyola, fueras de bells supuestos, como haber participau en churas de bandera civils antes de 2020, fer parte d’os cuerpos y fuerzas de seguridat de l’estau u haber feito beluna d’as donacions patrioticas replegadas en la “Lei 5/2022 - Vodafone de Sostenimiento de la leyaltat a la integridat territorial y corona espanyola”. Por cadauna d’as rechions espanyolas, dos d’os suyos ciudadanos -un hombre y una muller - habrán de competir en istos chuegos, an que habrán de superar prebas fisicas y de conoiximientos d’a realidat nacional d’o nuestro país. Los dos ganadors recibirán una casa de 80 metros quadraus en lo centro de Madrit y un credito pa estudiar un master que podrán pagar con uns intreses muit intresants.


En un d’os aspectos mas polemicos d’a lei, a los perdedors se les defecará en la boca. Los defecadors, serán trigaus entre los millors espanyols en diferents arias, por lo que qui no gane podrá recibir excrementos de bispes, chenerals, tertulianos, youtubers, escritors,... Lo mesmo president Rivera será entre los defecadors, que s’adchudicarán a cada “defecau” por sorteyo, pa que no bi haiga sospeitas de favoritismos.


Iste zaguer punto devantó un furo debat entre una oposición, que no acaba d’entender lo nuevo rumbo que la nuestra nación -la de totz- nos diemos en lo zaguer mandato electoral. Lo PSOE acabó abstenindo-se, en no estar d’alcuerdo con “bells aspectos d’a lei” ya que entendeba que “no se guarancian los dreitos d’os vechetarians” y ye una lei “sin una financiación adequada y con una radida participación d’a ciudadadanía en la suya elaboración”. La suya portavoz, Susana Díaz, ha asegurau que si lo PSOE ganase las nuevas eleccions, cambiará la lei pa guarenciar “una opción vegana de defecación y la posibilidat de que, qui haiga participau en ONGs, no entre en lo sorteyo”.


Dende la bancada d’o partiu comunista-separatista Podemos-Compleganza Espanyola Dende Abaixo, las criticas han estau mas furas. Los suyos vinticinco diputaus han votau en contra. “Nos oposamos a istos chuegos que refirman un modelo patriotico que no en somos d’alcuerdo. No bi ha habiu participación en la elaboración d’as prebas, no se reconoixe la rica pluralidat cultural espanyola, y no se respeta la recomendación europea pa la biodinamización d’a birolla”. Lo partiu antisistema ha anunciau proximas movilizacions tanto en los retes como en las carreras. Ya bi ha varios change.org demandando la derogación d’a lei, y una campanya de firmas en las plazas de qualques ciudatz espanyolas.
D’atra man, los sindicatos mas representativos han anunciau que “se pensarán muito una convocatoria de atures parcials en turnos de baixa producción alcordaus con cadaun d’os centros de treballo” pa protestar por la lei. Isto podría estar inconstitucional dimpués de l’aprebación d’a “Lei Coca - Cola d'empente d’a producción y l’emprendimiento” lo pasau chinero, por lo que ya se ye negociando con la CEOE unatra forma de protesta que no faiga aturar lo progreso d’o pais.


A pesar d’istas pocas protestas, la lei ha estau muit bien recibida por las figuras de prestichio d’a nuestra nación. Vargas Llosa d’ha ufierto de camín a adaptar la suya dieta pa que la mierda le sepa millor a lo perdedor que le toque. Lo nombre d’o recient premio Nobel de Literatura ye un d’os mas firmes candidatos a defecador. En Aragón, lo president Lamban ha recibiu con goyo la noticia: “Espanya se mereixe una población que conoixca bien Espanya y que se sienta espanyola, contrimostrando la suya espanyolidat por cada diya”. Lo lider d’a oposición, Nacho Escartín lo tornó a acusar de tranfuguismo por lo suyo fichache por Ciudadanos un mes antes d’as zaguers eleccions, y de “no querer un Aragón autonomo, con respeto a la ruralidat y una alimentación sana”. Lambán tornó a recordar la conveniencia de que los Monegros acullisen beluna d’as prebas d’os chuegos. “Ye un scenario referent d’a espanyolidat, amplo, moderno y pleno de potencialidatz”, aseguró.


Ye asegurada, ixo sí, la grabación d’una d’as galas d’os chuegos en la Expo de Zaragoza. Asinas lo anunció lo president de l’Academia Espanyola d’a Televisión Javier Cárdenas, qui será tamién presentador d’o programa, que se fará a traviés de Televisión Espanyola, Trece TV y la plataforma de contenius dichitals Forocoches. Los coalcaldes d’a ciudat, Jorge Azcón y Roberto Fernández, han quiesto agradeixer a lo gubierno central que “s’alcordase d’una ciudat siempre leyal con Espanya como ye Zaragoza”. Se prevei que la gala creye una cinquentena de puestos de treballo directos y indirectos pa los servicios de caterin, transporte y prostitución.

Heraldo d'Aragón publicará, a partir d'iste domingo, una serie d'especials, an que se irán detallando los perfils d'os candidatos d'os chuegos d'a caca, detalles sobre las diferents prebas, y toda mena d'información relevant. La publicación d'ista separata ye estada posible gracias a la colaboración d'Ibercaja, lo Gubierno rechional y lo Concello de Zaragoza.

No hay comentarios: