miércoles, 5 de octubre de 2016

Sé lo que facietz iste verano. Tierra de barrenaus radio 3x01

Gravacion de TdBradio 3x01
O verano ye tiempo de viaches y fiesta. De vivir experiencias que a resta de l'anyo ye imposible. De trobar-te con chent que no viyes de cutio. De aprofitar cada segundo d'o largo dia. Que pena que remate. Con l'agorrada, plega la retrobada con a realidat, con o treballo u os estudios, y o tiempo de recontar a las compas de cada dia ixas vacanzas y viaches estivers que tanto goyo te facioron. Antes más se feba con una insoportable y cansa sesión de fotos en una cena. Pero en o mundo internetificau, da pa post y mesmo pa programa de radio.

Asinas que iste ye un programa an que recontamos as vacanzas. Ixo sí, vacanzas intresants. Prencipiamos con un viache ta Rumanía de man d'una persona que i vivió un anyo y que conoixe bien o país. Una tierra que, en convivir con tantos d'os suyos habitants, habríanos de conoixer millor. Continamos con una via verda en bicicleta, dende Nonasp dica Deltebre. Una traza de viyer mundo bien pincha y recomendable. Y que como en tantas atras cosas, pareixe que treballan muito millor a l'este d'a muga aragonesa que a l'oeste.

As tercers convidadas no recuentan vacanzas sino treballo. Y bien furo. O d'organizar o festival Esfendemos a tierra. Dos compas de Purna, organización que se feba cargo d'o festival por primer anyo, nos comentan como estió a experiencia. Pa rematar, o zaguer convidau charra de cómo organizar unas fiestas alternativas en Uesca. L'Albahaca reberde, una penya antitaurina, feminista y aragonesista ye una experiencia en ista ciudat que contrimuestra que atra manera de vivir as fiestas ye más que posible.

Asinas que bien d'ideyas pa lo verano venient. Prencipia asinas a tercer temporada de Tierra de barrenaus radio, an que contino asperando todas as vuestras ideyas, propuestas y alportacions. Creigo que voi aprendendo bell poquet d'isto de fer radio (yera facil), y aspero que os nuevos programas tos faigan tanto goyo como a yo gravar-los.