sábado, 6 de octubre de 2012

De Pilars: 5 d'octobre

Poca coseta que recontar d'ahiere. Teneba a ideya de ir t'o ternasco a viyer l'homenache a Mas Birras, pero charrin charrran me quedé capaziando en as barras d'o BIC, que ubrioron por primer diya d'os diez que se i foterán... Miedo me fa!

Asinas que no facié cosa que charrar, apanyar lo mundo, meter-me a o diya con a chent que feba tiempos que no viyeba y zorriar como si no bi hese un maitin. Y lo bien que se ye zorriando en a carrera! Que yo no sé porque me fa tanto goi, pero ye ciento vegadas millor que fer-lo en un bar. Cenica en o Manisero, bar que recomiendo a tot lo mundo: ye en a carrera mayor a o canto d'o Meli Melo, chusto en pasar Sant Vicent de Paul, y fan entropans, pinchos y toda mena que virolla recia. Sonero s'alimenta quasi nomas d'as suyas almondigas...

Y como una ratica, me'n torné ta casa, que ya caleba....

Hue Prau presenta o suyo nuevo disco tanyendo en l'Arena con Los Olvidados de la morgue (cutrepunk baturro a tope!), asinas que la nueit se ye parando fura-fura. Y tamién ye o pregón. Creigo.

Tos deixo con a canta que charra de lo millor que se puet fer en istas fiestas. O video ye horrible, pero no'n he trobau garra atro millor.... Felices fiestas!


No hay comentarios: