viernes, 10 de febrero de 2012

Kikindos

Tiengo dos vías de contacto fundamentals con a reyalidat dillá de indepelandia y fablilandia. En ixe mundo a on que toda a chent ye espanyola y mesmo bi existen personas de dreitas. La una ye a mía familia y os suyos debatz intereconomicos nadalencos. L’atra ye o treballo. Ya charré bella vegada de Frito, un companyer de treballo, masclista, homofobo y ababol a qui balticé con ixe nombre por o personache de l’advogau de Idiocracia. Hue me toca charrar d’un nuevo companyer que tiengo ista anyada tamién un poquet particlar. Istas son as cosetas de Kikindos, como le clamaré, pues, si contina treballando con yo, me pienso que tornaré a charrar-ne:

Kikindos ye toda una persona virtuosa y treballadera. Plega un ratet antis t’o treballo y asinas puet comentar-me a suya vida. Ye firme esfensor d’os dreitos d’autor y no entiende como puedo ascuitar Spotify sin pagar u como puedo viyer Sherlock Holmes 2 en casa d’un amigo o mesmo diya que la fan por primer vegada en os cines. “¡Pero si tien dreitos d’autor!” me remera. Y pienso en Robert Downey Jr. , Guy Ritchie y Jude Law y en como deixan de ganar un atro fascal de dolars y me fa sentir-me mal.
 
Kikindos sabe muito de mosica. Como goso de tener Spotify funcionando me pregunta por lo que voi sentindo. En ascuitar a Manel me pregunta si soi catalán. Feba un ratet ascuitaba a David Bowie pero no me preguntó si yera anglés. ¡Que espisguardau! Dimpués, considera First and last and always, de The Sisters of Mercy, heavy metal y, de rematadera, trafuca a La Talega con Los Manolos. “¡Ye que ascuitas mosica de collas desconoixidas! Porque yo sé muito de mosica...”. A l’altro diya me charra de que un tal Pitbull ha feito una versión de Marisol, contrimostrando-me que sí sabe de “mosica”.
 
Kikindos ye un votant informau y quan le vaga, leye. “¿Tiens bella cosa ta leyer” - me pregunta - y le amano o Publico de fa bell par de diyas que encara teneba por a mesa. Dimpués de bells minutos leyendo-lo, s’endreza enta yo con un cenyo rarenco y me diz “¿Isto ye lo que gosas de leyer tú?” - Sí - respondo, entre que contino treballando - “Ye que no ye guaire obchetivo” - me sinyala. - "Bueno, no conoixco garra depeixa obchetiva - le digo - en conoixes tu garra?” Kikindos en conoix una que se diz “El Mundo”. M’esmelico sin querer y un “Hodo petaca” fuye d’a boca mía. A lo menos no m'ha dito "La Gaceta"...
 
Kikindos ye un figura y si se afiliase a bell partiu, plegaría luen. Sisquiá bell diya siga o ministro d’educación espanyol. Pior que Wert, no’n será.

No hay comentarios: