viernes, 17 de septiembre de 2010

Noticias de l'aragonés


Ya plega l'agüerro. Ya prencipia o curso universitario y escolar. Y prou que ya prencipian as matriculacions en os cursos d'aragonés. Nogara ya ha ubierto a matriculación ta totz os cursos suyos. Podetz apuntar-tos-ie en a suya siede (C/Gavín cantonada C / Palafox), en o suyo correu electronico (asoziazion@nogara-religada.org) u en A Flama. Estianyo, como totz, bi habrá cursos de primer y segundo ran presencials y a distancia. Istos zaguers han estau tot un exito as dos anyadas que s'han feito y son permitindo aprender aragonés a chent que no vive en Zaragoza, que s'estima más de fer-lo on-line u que, simplament, os horarios d'os cursos no le fan honra. Ta istas zaguers, s'ubre una nueva ufierta de cursos de maitins. Será un diya a la semana entre lunes y chueves de tres horas de clase. Se concretará con l'alumnalla l'horario.

Encara que no tiengo más información cuento que as restas d'asociacions en esfensa d'a luenga aragonesa continarán fendo os suyos cursos (tos animo a deixar-lo como comentario).


Tamién, tocant a lo mesmo tema, A Enrestida y l'Academia de l'aragonés ferán una charradeta sobre a nueva grafía o venient chueves 23 a las 19.30, asinas que si queretz ir aprendendo-la, antimás de leyer iste blog, podetz ir ta ixe curset que de seguras que ferá buena honra.

Y, ta rematar, si ya sabes aragonés y quiers leyer de baldes bell buen libro, en A Flama en han liberau beluns en a nueva Zona Oficial de Book crossing que a suya debantadera se fació ahiere. Por cierto, ha apareixiu en o Heraldo, en a contraportalada, si tos intresa o reportache.

No hay comentarios: