viernes, 2 de julio de 2010

Ampraus 045

Antis de marchar t'o PIR me veigo quasi obligau a dar bellas noticietas y convocatorias que aspero tos faigan goi.



Atenco: O pasau 30 de chunio estión declaraus inocents os 12 presos por os sucesos de Atenco que levaban en a garchola dende 2006. Ista noticia estió recibida por os colectivos zapatistas de tot lo mundo con muito enfuelgo pos ye a reconoixedura no ya d'a suya inocencia sino tamién de todas as irregularidatz d'os primers chuicios. A noticia ye penchada en Europa Zapatista. A la fin una victoria dimpués de tantas y tantas rebaixadas que os movimientos por a dignidat en Mexico.



L'aragonés contina vivo y os movimientos socials que lo esfienden no reblan. Mientres iste verano podetz aprender-lo, por eixemplo, en a escuela d'aragonés Nogara, que fa cursos intensivos de verano. Son tres horas cada diya mientres tot lo mes de chulio (y talment bell diya d'agosto). D'atra man, l'academia de l'aragonés a la fin ha publicau o listau d'esmiendas y a proposa ortografica final en a suya web. Podetz visitar-la punchando aqui, ta ir conoixendo-la y aplicando-la.



S'amana lo festival Esfendemos a tierra que será en Artieda lo venient 18 de chulio. ¿Cómo? ¿Que no tiens auto ta puyar-ie? No te'n faigas, moceta! A saputa organización ha meso un autobús que esnavesará o país, dende Calatayub dica Artieda, pasando por Zaragoza, Uesca y Chaca (creigo). Tos i podetz apuntar en a web u en A Flama, si vivitz en Zaragoza.


Fotos. Ya tos dicié que tos fería a tana con as fotos d'as vacanzas mías. Arale y yo estiemos bells diyas por a Vall de Benás y prou que bi faciemos arrienda fotos. Podetz viyer-ne cinco d'ellas en Flickr de Barrenaus y a d'a marmoteta aqui mesmo....


1 comentario:

Arale dijo...

Ya sé que abría de fer isto en o mio blog (sí, en tiengo), y que ye un poquet "egocéntrico", pero ye que leyendo esto remero o correu que tos nimbié a muitas de vusatras, y coñe, que espresa muito bien lo que siento (grazias coseta):

"Hoy, 30 de junio de 2010 y después de más de 4 años de lucha en todos los rincones del mundo... podemos decir que... HEMOS GANADO!!!!!

No sé como expresar mi alegría en este momento. Muchas veces se nos convocan a miles de movidas de las que apenas hemos oído hablar, y muchas veces vamos sin ánimo, por la purita inercia de ir... pensando que nunca sirve para nada. Pues hoy es el día en el que demostramos que juntas podemos, que juntas nuestro grito es más fuerte, y en el que la palabra Justicia parece que sigue luchando por pervivir a duras penas en este maldito mundo de locos. Hoy 30 de junio de 2010 quedan por fin en libertad los compañeros presos por los acontecimientos de Atenco.

Sé que han apsado más de 4 años, que algunas ni nos acordamos! pero también sé que muchas, en su día apoyasteis este tema con vuestra asistencia a manifestaciones, charlas, jornadas... y gracias también a vuestra presión hemos conseguido liberar a 12 presos políticos, encerrados únicamente por su vinculación a la defensa de la Tierra y de los Pueblos.

(...)

Por eso os escribía a todas, para daros las gracias por estar ahí, para demostraros que todo lo que hacemos vale para algo!!!! y para transmitiros lo feliz y satisfecha que me siento en este momento.

SIMPLEMENTE GRACIAS Y ENHORABUENA A TODAS LAS LICHADORAS DE ESTE PERRO MUNDO!!!!

DE VICTORIA EN VICTORIA HASTA EL TRINUFO FINAL."