domingo, 9 de mayo de 2010

TimOrange III

Fa ya más de dos anyadas que Arale y yo prencipiemos a nuestra luita contra Orange, por zaborreras. Ya ganemos una queixa deban d'a Chunta d'Arbitrache y Consumo d'a D.Ch.A. y unatra debán d'o Chusticia d'Aragón (feita en aragonés, antimás). Dimpués, como ya recentemos, nos continoron cobrando un par de conceptos que ni hebanos achustau ni yeranos fendo servir. Ista semana zaguera, y dimpués de 20 meses fendo-lo, hemos ganau unatra queixa en a Chunta d'arbitrache y consumo, conseguindo que nos tornen os diners que nos heban furtau. Encara no lo han feito, pero cuento que no tardarán guaire.


A tamás de no fer-me goi de definir-me como consumidor, pos siempre me pareix que consumidor y ciudadano son contrarios, creigo que ye important esfender os dreitos d'as consumidoras. Más que más si qui los estricalla ye una companyía de telecomunicacions u una caixa u banco. A ixas dos menas d'interpresas que tanto fastio me fan no les dixo pasar-ne ni una. Fa poco tamién conseguié que Ibercaja me tornase 9 euros gracias a una queixa a consumo que les metié.


Asinas que o mio consello ta todas as lectoras d'iste blog ye que detz mal, que conoixcatz os vuestros dreitos y los faigatz servir. As interpresas s'aprofeitan de que dengún no se queixa y asinas van timando a la chent. Con muito poco treballo podetz conseguir que no tos furten ixos diners que tanto treballo tos ha costau de ganar.

No hay comentarios: