martes, 9 de marzo de 2010

As zapatistas no son solas

Como cuento que ya sabretz, pues fa tiempo que se son fendo bellas campanyas en o mundo reyal y virtual, a situación en Chiapas ye critica. Dende colectivos de toda Europa se son organizando charradas y actos de toda mena ta refirmar a las comunidatz en resistencia. En Aragón, Caracol Zaragoza, se fotió bell par de meses peteniando o país (Chaca, Vall-de-Roures, Andorra, Zaragoza, Teruel …) ta explicar a situación. Agora organizan una semana d'actos, con a colaboración d'atros colectivos (d'abaixo y t'a cucha, en ixe luengache suyo tan poliu que fan servir), que ye bien pincha. Documentals, charradas, … y una fin de campanya con Lurte y Os Diaples d'a Uerba. Tenetz más información en o blog suyo y o programa completo lo podetz leyer contino:

Viernes 12. 19 horas. En A Enrestida.
Documental y charrada sobre Chiapas.
_
Sábado 13. Mañana y tarde, hasta las 19 hs. En A Enrestida.
Mercadillo solidario con el EZLN.
Organizan: RASH Aragón, A Enrestida y Caracol Zaragoza
_
Martes 16. Espacio y hora por confirmar (consulta http://sindominio.net/caracolzaragoza)
Charla sobre Educación Autónoma Zapatista
Organizan: CGT y Caracol Zaragoza
_
Jueves 18. 19 hs. Aula Magna Facultad Filosofía y Letras de la Universidad.
Documental y charrada sobre Chiapas.
Organizan: Plataforma Antifascista Universitaria (PAU) y Caracol Zaragoza
_
Sábado 20. 21 hs. Vía Láctea.
Zine-zena por Chiapas. Estreno en Zaragoza de la película “Corazón del Tiempo”, grabada en las comunidades indígenas zapatistas en resistencia. Tapas y palomitas de maiz.
Organiza: Caracol Zaragoza.
_
Domingo 21. 12 hs. Plaza de España
Ascuita Chiapas (Escucha Chiapas). Concentración con las actuaciones de Lurte y Os Diaples d'a Uerba. Información y sorpresas.
Organiza: Caracol Zaragoza. Apoyan: colectivos y personas de abajo y a la izquierda (ver http://sindominio.net/caracolzaragoza)
_

No hay comentarios: