viernes, 27 de noviembre de 2009

De cazurros y dinamita preventiva

En istos diyas soi tenendo un déjà vu como pocos en eba teniu dende fa tiempos. Aragón ye un país lento y os problemas suyos, que en atros puestos se solucionan de camín, aquí hemos de fochar firme ta mirar de prencipiar a apañar-los bel poquet. En leyer os periodicos veigo como cambean bels detalles, pero os debatz y as fateras que se dicen son as mesmas que cuan prencipié a mía vida politica. Y agora son charrando unatra vegada de trascolar augua...

A lei de luengas, a eterna promesa d'a lei de luengas, contina estando una pantasma. Talment ista vegada sí. Dicen, igual como deciban en 2001. Pero os argumentos en contra continan estando igual de penibles que en ixas embueltas. As cazurradas que somos sentindo en istos diyas son ta pretar a plorar. Entre que o gubierno retalla os diners t'a universidat, más educación les caldría a muitos diputaus. IU, Anchel Conte mediante, se mete a la fin d'o canto d'os que esfendemos a reyalidat y que no nos inventamos nombres nuevos ta cosas que ya en tienen.

L'atro debat perén en Aragón ye l'augua. En leyendo as noticias sobre Mularroya veniban t'a ment mía as dinamitas en as casas de Chanovas u l'estricallo que fación con o Camín de San Chaime t'a part d'Artieda con l'entibo de Yesa. Dinamita preventiva y dimpués ya viyeremos. Agora o zancocho ya ye feito, pero a dignidat no la han mercada ni dinamitada.

Intresant ye tamién o silenzio de bel partiu que, d'antismás, feba sinyal de totz istos afers y que, hue, ye quedo en un cantonet, mientres se (re-)descubre a sí mesmo.
Con istos debatz foi alcondanza d'a canta aquella de Héroes del Silencio “siempre es la misma función, el mismo espectador, el mismo teatro en el que tantas veces actuó...” Como se nota que son d'aquí.

Sobre o “debat” d'a lei de luengas:


Sobre Mularroya:
Os chuicios de Mularroya







No hay comentarios: