domingo, 26 de julio de 2009

Treballar en a carrera

L'año pasau me queixaba (qué raro!) por treballar baixo tierra. Agora m'he de gronxiar de treballar no solo denzima d'a tierra sino que antimás nian tiengo teito. Un d'os treballos que tiengo me fa estar mientres cuatro oras por as carreras zaragozanas en tasament diez u doze carreras. O treballo tien atras cosas buenas y malas, pero una d'as millors y por las que i remano y aspero remanir-ie muito tiempo ye treballar a l'aire libre. Encara que sía en ista cada diya más gran ziudat. Con os autos por totz os costaus y tot l'estrapaluzio que fan.

Treballar en a carrera ye muito alpazero, igual como yo. Ye una traza de biyer o traquiar d'a ziudat. Si bi ha guaire u poca chent, cuantas son idas de bacanzas, ... Plega un inte que conoixes mesmo a os cans d'a redolada. A las que piden, a las mosicas, a las que benden atras cosas, as botigueras y asinas asinas toda a poblazión.

Atra cosa buena d'o treballo ye que, por as caracteristicas suyas, me foto tot lo diya charrin charran y, encara que de mala chent, bi'n ha arrienda, siempre trobas chent simpatica u a lo menos intresant. En zagueras, masiadas que ban dondiando mirando de trobar bel puesto an que treballar. Muitas mesmo me preguntan si queda bel puesto an que treballo yo. Sientes toda mena d'istorias que te fan conoixer millor a nuestra soziedat y as actitutz d'as chents debán de muitas cosas. Prou que o treballo tien muitas atras cosas no tan buenas. Pero como dizen por bel puesto que no foi que queixar-me, en iste articlo me foi bien contento de dezir tot lo bueno de lo treballo mio.

No hay comentarios: