viernes, 15 de agosto de 2008

Penible 15 d'agosto

Un 15 d'agosto de fiesta en l'año Expo an que treballo seis diyas a la semana y nunca no libro en cabo de semana... que luxo! De seguras que lo aprofeitaré de tot! Ixo me pensaba. Ayer no quereba borina dengún, pero o plan ta güe yera bueno. Taj Mahal de maitins a mercar tot lo que me manca d'iste mes y d'o pasau y bel cozieto que tienga. De meyodiyas partideta a Call of Duty 3 y bel capitol de bella serie que tienga prenzipiada. Talmen antis un socalzet en a plaza. Y de tardis Booster Draft en Freakland...
Me debanto de maitins y paro cuenta en una chiqueta fatereta: ye festibo ta toz! Taj Mahal ye trancau. Clamo a mis pais ta bier-los que fa tiempo que no paso por casa suya y han marchau ta l'Almozara... Clamo a un d'os pocos amigos que creyeba que yera en A Inmortal y no bi ye. Ha marchau ta Morillo con a suya muller... Jibo! En afeitar-me cuasi me foi un matacochín. Y lo capitol 18 de Lost (Cazegaus) no remata de baxar nunca.
A cascar-la! Me parix que boi a pillar "Em dic Mireia" y me'n baxo ta la Urbana a fer una gran pichera de biera! Aspero que a lo menos toz os frikis de Zaragoza baxemos t'o Booster de ista tardi, porque como no bi aiga chen ta chugar...
Goyoso 15 d'agosto ta toz!

No hay comentarios: