jueves, 12 de junio de 2008

Cabo de semana

Iste ye un d'ixos cabos de semana que no son ta escansar. Boriner, como os buenos cabos de semana de berano, prenzipia con un conzierto en contra d'a Expo. A tamás de que as collas no me faigan masiau goyo, más que más porque a la metat nian las conoxco, a enchaquia d'o conzierto ye prou ta ir-ie. O conzierto, antimás y como os buenos conziertos de berano, será a l'aire libre, en a Plaza Asso, d'o zaragozano bico-lugar d'a Madalena.

Caldrá alzar bella cosa de rasmia ta lo sabado, que en o Zentro Zibico Unibersidat ye o conzierto presentazión d'os nuebos discos de Draps y Prau, que de seguras que serán tan buenos u mesmo millor que os zagueros. Y ya que escribo sobre os Draps aprofeito ta remerar-le a uno que sé que de cabo ta cuan me leye que tien o disco mio d'os Draps, so boque!. Asperemos que nos trobemos en o conzierto... Pencho os cartels, que ya sabez que no adubo ta guaire más....

1 comentario:

O mensachero zereño dijo...

Te he premiao desde mi blog, es una iniciativa del colectivo blogger ( está mayoritariamente escrito en aragonés si hay algo que no entiendes bien no dudes en preguntarlo ^^), pásate y lo recoges.