miércoles, 27 de febrero de 2008

Lagors noruegas

O mundo ye en momentos de plegar en a suya fin. U a lo menos os umanos. Ista apocaliptica ambiesta que comparte Arale y muitos atros (yo mesmo en os diyas malos) en ye a d'os noruegos, que ya se son parando ta lo pior. Iste maitín he puesto ascuitar en a TB como o gubierno de Noruega ha presto una mena de bunker an que alzar asabelo bariedaz de lagors ta guaranziar que, si bi ha un apocalipsis se pueda tornar a sembrar por a planeta as plantas que más onra faigan a os superbibiens. Prou que ta que ixo balga ta cualcosa, cal que bi'n aiga.... Guaranzian tamién a dibersidat biolochica.

M'ha parexiu asabelo curioso. Más que más en un mundo enzerrinau en achiquir ixa bariedat acotolando toda mena d'espezies u fendo transchenicos, pero ixe ye unatro afer. O reportache continaba con una güellada ta unatra reserba que bi ha en l'Estau español parellana. No ye un bunker ni tien ixa enchaquia de que podamos repoblar a Tierra. Simplamen tien una balura zientifica ta conoxer todas as lagors que ba abendo-ie por l'Estau. As imachens yeran d'acollonar. Arrienda aparadors (pero arrienda, e!?) con un puyal de potes y en cadagún ficaus una alpada (alto u baxo) de lagors.


Asinas que ya sabez. Cuan l'apocalipsis plegue, talmen o 9 de Marzo u talmen dimpués, cal marchar ta no se dó de l'Artico a mirar ixas lagors que bien que nos caldrá... (I abrán ficau cañimo???)

No hay comentarios: