jueves, 26 de julio de 2007

De chuezes cristianos

En istos diyas ha aparexiu una notizia que de seguras abrez sentiu. Un chuez de Murzia ha negau a custodia d’a suya filla a una muller por estar lesbiana. En a sentenzia diz que a muller abrá d’eslexir entre a parella suya u a suya filla. Como ye de dar asoziazions de mullers y de omosecsuals l’han denunziau. Iste chuez no ye a primer que’n fa. Fa años, clamó a la polizía porque en una placha an que yera él bi eba dos mullers espulladas y el sentiba que “le faltaban a o rispeto”. Seguntes diz a notizia de Telezinco y como yera d’asperar iste ombre parix que ye de l’Opus Dei.

Fa bels pocos diyas a unatro ombre le sacón a custodia d’o fillo suyo (por agora) por lebar-lo a correr os toros en San Fermines. Bels diyas dimpués le fazión bella mena de omenache en una plaza de toros.

A la lesbiana no parix que baigan a fer-le-ne. A lesbiana no mete en periglo a la filla suya y, en primeras, no bi ha garra motibo ta dudar d’a suya capazidat como mai. Pero en iste “glorioso” estau an que os chuezes son dioses, an que sectas como l’Opus Dei tienen un granizo poder, parix que ye más perigloso ta os ninos que mai siga lesbiana a que los leben a correr debán de animals de asabelo quilos amostrando-les por o camín como se maltrata a un animal. Que poliu!

O fundamentalismo catolico ye más furo que nunca no eba estau. Tien razons ta estar-ne pos cada diya son más plateras as suyas trazas de raso mafiosas. Han de amagar terne que terne as barbaridaz que fan os mosens t’os ninos dando fascals de diners a las familias que tienen a balura de denunziar-les. Se son quedando solencos y les cal trayer monchas y mosens de Latinoamerica. As ilesias son buedas y, en tot caso, parixen asilos. Y a clau de tot, y por lo que más s’encarrañan ye por l’amostranza. En un estau an que han dominau l’amostranza de chenerazions y chenerazions de ninos en a medrana a dios, en o nazionalcatolizismo, en a intoleranzia enta otris, en estar bien chusmesos sin pensar mica, l’amostranza ye l’unico cado que les queda ta no acotolar-se y aber de fer o paramento y prenzipiar a treballar de berdat.

D’atra man, y como o mesmo dios, os chuezes parixen personaches intocables. Pueden fer cualsiquier barbaridat que no dixarán de treballar nunca. Como muito les imbiarán t’atro puesto y au. Iste mesmo chuez estió treballando en Uesca fa tiempos an que tamién fazió beluna d’as suyas. Pero, ai mozet!, son chuezes y nunca no pueden fallar. Porque si en podesen o mesmo sistema podría esclatar. Y porque buena cosa d’os puliticos han estudiau dreito (u economicas) y no ban a enrestir a os suyos amigos de carrera y a qui ye prebable que bel diya les aiga de chuzgar por pillar bels diners de malas trazas u especular u cualsiquier atro delito.

Y de lo d’o Chuebes, en charraremos atro diya porque creigo que en toda a istoria d’a zensura “democratica” no ye que una aneudota....

No hay comentarios: