viernes, 8 de junio de 2007

Cursos d'aragonés

Iste berano, l’Asoziazión Cultural Nogara ferá cursos d’aragonés intensibos en os meses de Chulio y Setiembre. En primeras se bi ufren cursos de 1er y 2º ran en orario de tardis. As clases, que se ferán de Lunes a Biernes son de tres oras y prenzipian o benién 2 de Chulio. T’apuntar-se-ie lo puez fer pasando por o local de l’asoziazión en a carrera Gabín nº 6 de 17 a 21 entre semana, clamando a o 976 39 07 08 u escribindo un correu a asoziazion@nogara-religada.org. O pre d’o curso ye de 65 euros y incluye os materials de clase y cuatro numers d’a rebista en aragonés Espiello que edita l’asoziazión.


L’Asoziazión Nogara leba más de diez años fendo cursos d’aragonés y ha amostrau ista luenga a un buen fascal d’alunnos que han pasau por as suyas aulas (un d’els soi yo). Antiparti d’os cursos han organizau mientres catorze años as Chornadas d’as Luengas d’Aragón y atrás muitas autibidaz de toda mena, estando parti importán de Chuntos por l’aragonés y de tot lo prozeso que remató (u prenzipió) con a creyazión de l’Academia de l’aragonés. Muitas d’as charradas y autibidaz que fa las puez trobar en www.charrandotb.com, como o programa que tenión en a canal 60, u bellas d’as charradas que han feito en o local suyo.
Nogara tamién ufre bels serbizios ta os suyos alunnos y sozios como una biblioteca en aragonés an que se pueden amprar y consultar libros u una botiga an que mercar libros, CD's, chambretas y toda mena d'articlos relazionaus con l'aragonés. O Espiello, a rebista que edita ye en momentos de quitar o suyo benteno numer tornando-se tot un referén d'a luenga escrita. Iste año s'ha enzetau una faina publicadera con a edizión de Ucronía, o libro de Dabi Lahiguera que ya en fablé fa tiempos.

A qui no conoxcaz mica ista luenga, la conoxcaz poco, queraz remerar-la u prauticar-la tos combido a que tos i apuntez. Una luenga sin chen que la charre s’amorta y toz sabemos que l’aragonés ye en as tres pedretas. Ya sabez: iste berano, dimpués d’a piszina, cal aprender aragonés!

Contino tos pencho un bideo d'una d'as charradas que organizó a colla de lingüistica de Nogara. O bideo ye nomás a primer parti. A segunda la puez trobar tamién en www.charrandotb.com.

No hay comentarios: